Mūsu galvenie modeļi
Get to know the unforgettable, most emblematic and representative models of Fiat.

S61 - 1908
20. gadsimta pirmajā desmitgadē visā pasaulē izplatījās ātruma drudzis, un tieši šajā spēcīgā sportiskā azarta apstākļos radās Fiat S61 Corsa — divvietīga sacīkšu automašīna.

Topolino - 1936
Kad 1936. gadā tika laists klajā Fiat 500, tā bija pasaulē mazākā masveidā ražotā automašīna. Tā skaisto formu un izmēra dēļ sabiedrība to sauca par "Topolino".

600 - 1955
1955. gadā prezentētais 600. modelis iezīmēja Fiat masveida motorizācijas sākumu, pārdodot mazas, praktiskas automašīnas visos piecdesmitajos un sešdesmitajos gados. Pateicoties izmaksu un lietderības attiecībai, tā panākumi bija gandrīz tūlītēji – dienā tika saražoti 1000 modeļi.

500 - 1957
Fiat prezentēja Nuova 500 1957. gadā ar galveno mērķi aizstāt Fiat 500 Topolino. Atjaunināts ar jaunām tehnoloģijām no veiksmīgā 600, ar nesošu monokoku un pārkares tipa aizmugurējo dzinēju, 500 darbināja kompakts, ar gaisu dzesējams 2 cilindru dzinējs, kas Fiat bija jaunums.

Dino - 1966
Fiat Dino, kas radies no Maranello dzimtas un Lingotto vienošanās, tika izstrādāts kā parasts automobilis 20. gs. sešdesmito gadu vidū. Tā atšķirība: Ferrari 1987. gada kubikcentimetru V6 dzinējs, kas spēj attīstīt 160 zirgspēkus pie 7500 apgriezieniem minūtē.

127 - 1971
127. modelis bija daļa no Fiat kompakto automašīnu pārveidošanas par moderniem modeļiem. Modelis, kas bija izstrādāts tā, lai būtu spēcīgs, efektīvs un izcils, kā arī palīdzētu samazināt degvielas patēriņu, piedāvāja modernas līnijas un risinājumus, kā arī papildu vietu gaišajā pasažieru salonā.

126 - 1972
Veikls un nepārspējams stāvvietās, 126. modelis turpināja tradīciju, ka Fiat automašīnas ir pieejamas ikvienam. Modelis, kas tika laists klajā 1972. gadā, dalījās ar Fiat 500 riteņu bāzi un lielu daļu izkārtojuma, tostarp pārskatītu, nedaudz lielāku virsbūvi ar uzlabotu drošību un salona telpu.

Panda - 1980
Kopš parādīšanās 1980. gadā līdz šim brīdim saražoti vairāk nekā 7,5 miljoni Panda modeļu, un tā, tāpat kā 500. modelis, tiek uzskatīta par izcilāko itāļu apvidus auto, kas pavada jauniešus un ģimenes viņu dzīvēs.

UNO - 1983
Ērts, šiks, ekonomisks un ātrs – šie bija īpašības vārdi, kas agrāk raksturoja šī 1983. gadā laistā divu tilpumu supermini modeļa pamatkoncepcijas. Modelim bija labs augstums, lieliska salona telpa tā izmēram un kvadrātveida virsbūve.
Fiat laika gaitā
Daļa no mūsu identitātes ir ietverta katrā no mūsu logotipiem. Ir gadu desmitiem ilga vēsture un evolūcija. Uzziniet vairāk šeit.

1899
Lai identificētu jaunizveidoto uzņēmumu, deviņi dibinātāji izvēlējās uz savu pirmo modeļu pārsegiem uzlikt rokoko stila misiņa pergamentu, uz kura ar roku iegravēts pilns uzņēmuma nosaukums.

1904
Apmēram desmit gadus pēc pirmā logotipa parādīšanās, kas sakrita ar jūgendstila kustības izaugsmi, Fiat vadība nolēma to atjaunot ar ovālu formu, kas kļuva par ovālu, un stilizētiem grafiskiem elementiem.

1921
Saistība ar sacīkšu pasauli ieteica pieņemt mazāk izsmalcinātu un tiešāku logotipu, kas pirmo reizi tika izmantots 1921. gadā uz 801 Corsa, pirmā pēckara Fiat Grand Prix modeļa.

Restaurācija
Uzticiet savu automašīnu mūsu tehnisko ekspertu prasmīgajām rokām remontam, detaļu nomaiņai un restaurācijai.

Sertifikācija
Jūsu klasiskais Fiat automobilis ir pelnījis atzinību katrā detaļā. Autentiskuma sertifikāts garantē jūsu automašīnas oriģinalitāti un uzsver tās vērtību.

Iepazīstieties ar mūsu produktu
Mūsu aksesuāru klāsts ir elegants un videi draudzīgs. Pateicoties rūpīgi izvēlētiem materiāliem, visi jūsu aksesuāri ir vērtīgi un īpaši.