Ir viegli vienmēr būt uzlādētam

Uzlādes komforts mājās
Automašīnas uzlāde mājās ir droša, ātra un ērta, izmantojot Free2move Charge mājas uzlādes ierīces. Un tagad tas ir vēl vienkāršāk.

Uzlādējiet jebkur, jebkurā laikā, atrodoties ceļā
Pateicoties vienam no plašākajiem publiskajiem uzlādes tīkliem Eiropā, kas ir viegli pieejams, izmantojot īpašu uzlādes lietotni, jūs vienmēr varat uzlādēt savu transportlīdzekli, lai kur jūs atrastos un kad vien vēlaties.

Viegli plānojiet garu ceļojumu
Tālsatiksmes ceļojuma plānošana vēl nekad nav bijusi tik vienkārša. Ar E-ROUTES mobilo lietotni jums ir elektriskais otrais pilots, kas jūs pavadīs līdz galamērķim, sniedzot ieteikumus par labākajām uzlādes stacijām, pamatojoties uz jūsu maršrutu un akumulatora uzlādes stāvokli reāllaikā.
Diapazons un tā mainīgie
Ātruma koeficients
Braucot ar nemainīgu ātrumu pa šoseju, 100 % elektriskā transportlīdzekļa nobraucamais attālums ir mazāks nekā WLTP ciklā. Pilsētas apstākļos nobraucamais attālums var būt lielāks nekā WLTP ciklā.
Braukšanas paradumiem ir nozīme
Vienmērīgs paātrinājums un atbilstoša bremžu izmantošana samazina enerģijas patēriņu, savukārt braukšana ar vienu pedāli palīdz reģeneratīvajā bremzēšanā, optimizējot nobraucamo attālumu par 15–20 %.
Salona temperatūra un diapazons
Ārējais klimats, apsilde vai gaisa kondicionēšana var mainīt nobraucamo attālumu līdz pat 40% atkarībā no gadalaika un salona temperatūras. Lai palielinātu nobraucamo attālumu, uzlādes laikā iepriekš uzsildiet automašīnu.
Viss, kas jums jāzina
Šeit jūs varēsiet uzzināt visu nepieciešamo par sava elektroautomobiļa uzlādi un darbības laiku.
Kāds ir maksimālais diapazons?
Maksimālais nobraukums atšķiras atkarībā no modeļa. Jaunais Fiat Topolino WMTC ciklā var nobraukt līdz 75 km, savukārt 600 electric modeļa nobraukums kombinētajā WLTP ciklā ir līdz 400 km, bet pilsētas ciklā tas var palielināties līdz 600 km. 500e kombinētajā WLTP ciklā var nobraukt līdz 320 km, bet pilsētas ciklā var nobraukt vēl tālāk. Noskatieties video, lai uzzinātu vairāk par tā nobraukumu un citiem braukšanas režīmiem, kas var uzlabot jūsu autonomiju, piemēram, "Sherpa".
Bremzēšana ir jaunā uzlāde
Reģeneratīvā bremzēšanas tehnoloģija izmanto transportlīdzekļa kinētisko enerģiju, kad netiek lietots akseleratora pedālis. Viegli palēninot ātrumu, saražoto enerģiju var izmantot nekavējoties vai uzglabāt akumulatorā. Šāda tehnoloģija ir pieejama jaunajā Topolino, jaunajā 600 un 500e. Lai uzzinātu vairāk, noskatieties video.